Brand-ul unei organizații este la fel de important ca misiunea sa.

O serie de instrumente și metode de asigurare a vizibilității, pot fi dezvoltate prin tehnologia actuală modernă, iar asociația noastră dorește să sprijine organizațiile neguvernamentale, care doresc să aibă impact și să contribuie la o societate deschisă.

De ce branding pentru non-profit?

Pentru că, este nevoie ca munca pe care organizațiile o fac, să fie cunoscută și apreciată și mai ales să aibă un impact puternic asupra oamenilor pe care îi reprezintă sau de la care primesc suport în ceea ce construiesc.

A avea un brand bine definit înseamnă a avea credibilitate, a convinge și în cele din urmă a primi suportul de care organizația are nevoie, fie că este vorba despre voluntariat sau donații financiare.

În jurul brandului, organizația își poate construi strategia, echipa, mesajul către lumea din afară.

Nonprofit leaders need new models that allow their brands to contribute to sustaining their social impact, serving their mission, and staying true to their organization’s values and culture.” – Nonprofit Management Institute, Stanford Social Innovation Review

Am creat aceast program, pentru a răspunde unor nevoi reale ale organizațiilor neguvernamentale din România, cu resurse limitate în a investi in brand-ul oranizației lor.

Cine poate beneficia?

Organizațiile neguvernamentale de pe teritoriul României, cu un buget sub 30.000 euro/an, care își desfășoară activitatea în mediul rural sau mic urban și care nu beneficiază în prezent de fonduri destinate creării unor instrumente de promovare și vizibilitate actuale.

Ce oferim?

În urma unei analize a organizației înscrise și câștigătoare, se vor stabili care sunt nevoile organizației cu care vom lucra.

Ulterior, în baza unui plan de comun acord agreat, vom începe dezvoltarea instrumentelor necesare în a deveni vizibil și a avea imaginea potrivită cu misiunea, valorile și scopul organizației.

Instrumente dezvoltate în cadrul acestei competiții:

  • Website (rezervare denumire, dezvoltare, administrare)
  • Emailuri organizație
  • Aplicații mobile
  • Logo
  • Design grafic pentru materiale care promovează transparența (ex.Rapoarte anuale)
  • Infografice

Instrumentele pe care le vom pune la dispoziție vor varia în funcție de fiecare caz în parte.

Cum poți beneficia?

Înscrie organizația pe care o reprezinți în aceasta competiție până la data de 30 octombrie 2015.

În funcție de criteriile de eligibilitate, vom stabili primii 3 câștigători ai acestei competiții, care vor beneficia de dezvoltarea personalizată a instrumentelor de promovare prezentate mai sus.

Valoarea serviciilor oferite în cadrul acestei competiții va fi de maxim 10.000 Euro.

Criterii de eligibilitate:

  • Organizație neguvernamentală, apolitică
  • buget sub 30000 euro/an
  • rural/urban

Câștigătorii vor fi desemnați în funcție de criteriile de eligibilitate, pe care le vor îndeplini cumulat.

Pentru detalii, vă rugam să ne contactați.